24.08.2013

Wstęp.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgY2zO6B0_FRkRCFX0HfJJh79SS7fwoF9Gwo6CMSOD0gPQNpfXQ92qCO2bTTySpEpMsl4T0GkDvFyjz7p584uow-C40kKgA4w8rJJTorOx9ny5zCvlFMWULbGJDxTuzh1GyTS4upVdF0Slv/s400/lay+signature.png



Witaj, drogi Czytelniku. Najprawdopodobniej na świecie czekasz teraz na jakiś sensowny początek, gdzie wyjaśnię powód założenia tego bloga, a potem będziesz mógł przeczytać cudowne opowiadanie z happy endem. Muszę Cię zawieść - przynajmniej w połowie - jak na razie nie będziesz mógł czytać mojego tworu, bo najzwyczajniej jest on dopiero w trakcie przygotowania. Jednak chyba wypadałoby się podzielić tu kilkoma sekretami, prawda? Na przykład dlaczego akurat dzieci szczęścia bądź właściwie po co jest ten blog? Spokojnie, zabieram się za tłumaczenie. Dzieci szcęścia powstały pod wpływem impulsu, a także przemyślanej decyzji. Od dawna planowałam stworzyć bloga, na którego będę wrzucała te "cusie" siedzące w mojej głowie. Sama nie wiem dlaczego powstał on dzisiaj, teraz i dlaczego nie czekam z tym, dopóki nie będę miała napisanego tekstu, ale chyba jest to za sprawą szablonu, impulsu. Chcielibyście pewnie wiedzieć o czym będę pisać, prawda? Będzie to spis opowiadań, tych dłuższych czy krótszych - yaoi, a także tych z parami heteroseksualnymi. Co do samej tematyki nie jestem pewna, aczkolwiek przypuszczam, że będę się skupiać na postaciach azjatyckich, k-popowych bądź potterowskich. Lecz, tak jak mówię, będą się pewnie zdażać wyjątki. Nie jestem pewna daty opublikowania pierwszego postu, natomiast już teraz wiem, że będzie to BaekYeol, najprawdopodobniej "fluff", około 1000 słów. Postaram się sprężać i opublikować go jak najszybciej.

Mogłabym tu mówić godzinami, ale to zwyczajnie nie ma sensu. Powiem tylko tyle, jak to Esther kiedyś napisała - Accio czytelnicy! 

Wasza saviano. 

6 komentarzy:

  1. Już jestem!!! Nie pozbędziesz się mnie tak łatwo :D. Za bardzo Cię lubię, żeby przestać notorycznie wchodzić na twoje blogi. Jeszcze na graficznym nie zawitałam, ale to tylko kwestia czasu. Nie bój żaby. Ja tam będę.
    Co do postu, to ja bym chciała oświadczyć, że też lubię yaoi. Dziękuję to tyle w tym temacie. Jeszcze wspomnę, że najbardziej potterowskie, a za parringiem Albus Severus - Scorpius to ja szaleje. To tylko tyle. Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ciebie liczyłam! <3 Nie wchodź, dopóki Ci nie powiem :D
      O, Lusia wie co dobre! Ja zawsze łączyłam Scorpiusa z Jamesem, noale... Kto wie. Moze coś się napisze?

      Usuń
    2. Też dobre, a o tym to jeszcze nie pomyślałam :D idę szukać w takim razie.

      Usuń
  2. Powiadom mnie o pierwszym opowiadaniu, okay? :33

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej kolejności chciałabym ci podziękować za komentarz. Zasadniczo to moje kolejne opowiadanie będzie nawiązaniem do SeKai, z tym, że z perspektywy BaekYeol. Ale sequel... Dałaś mi tym wiele do myślenia, bo nie jesteś pierwszą osobą, która to zaoferowała.

    Co do Twojego bloga, możesz być pewna, że czytelnika już zyskałaś. Teraz tylko cierpliwie czekam na pierwszy wpis - szczerze jestem ciekawa. Zwłaszcza, że to moje OTP w EXO.

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhuuuu~ Na BaekYeola to ja się piszę, możesz mnie dodać do listy oczekujących~ ^^
    daj mi znać jak dodasz ^^
    xoxo

    OdpowiedzUsuń